• Teori om det regnar

    Hej Om prognosen stämmer så blir det regn imorgon också. I så fall kör vi en timmes teori hos Jerry. Samma tid och samma plats men vi håller oss inomhus. Mvh Ledarna F11 (födda -14) 14 sep 2025 0kommentarer
  • F16 Söndag

    Samling 07:45 idrottshuset Örebro. Skriv om någon saknar skjuts, annars ses vi pigga och glada för slutspel imorgon F16/15/14 (födda -08/09/10/11) 13 sep 2025 0kommentarer
  • F16 Lördag

    Samling 12:15 Navetsskola i örebro, vi käkar gemensamt lunch då och sen vidare till hallen. Någon som inte har skjuts? F16/15/14 (födda -08/09/10/11) 12 sep 2025 0kommentarer
  • Idag kom det ett mail från Örebrocupen...

    ... med goda tankar. I dag drar äntligen Örebrocupen Handboll 2025 i gång, som sista information vill vi påminna om följande: - Barnidrott är lek och glädje - Barn är inte små elitidrottare - Föräldrar hejar på alla - Domaren är mänsklig - Ledare är oftast ideella Ses ikväll ! :) F16/15/14 (födda -08/09/10/11) 12 sep 2025 0kommentarer
  • F16 Örebrocupen Fredag

    Samling vid stenstalidshallen kl 17:15, god tid med tanke på trafiken en fredag. Vi får ingen mat fredag, tänk på att ladda upp med sömn, vatten och bra mat! Inte minst efter matchen. F16/15/14 (födda -08/09/10/11) 8 sep 2025 6kommentarer
  • Visa fler nyheter