Säsongens sista försäljningstillfälle - Sportlotten
Ny information från försäljningsgruppen: Nu behöver vi er hjälp! Vi hade en planerad försäljning av lotter/rabattkuponger som skulle skett tidigare i våras. Den blev försenad och har precis kommit in till oss. Vi har 500 lotter vi måste bli av med och nu behöver vi er hjälp!!! De borde vara lätta att sälja. Lotten/rabattkupongen kostar 50:-/st och erbjudandena på baksidan är var för sig värda mer än inköpspriset. Det är 4st fysiska Rabattkuponger på baksidan av lotten och fler digitalt som gäller i fler städer. Den spelare som säljer lotter tjänar 12,50kr per lott till sitt spelarkonto och 12.50kr går till spelarnas verksamhet. Denna gång är vi i försäljningsgruppen ansvariga för hela föreningen så hör av er till någon av oss för att hämta lotter. Det behövs alltså ingen säljansvarig per lag! Försäljningsomgången kör vi fram till 30/5 SNÄLLA HJÄLP OSS Linda Martinsson 0703650142 Jessica Bruhn 0706812747 Niclas Eriksson 0702083301 --------------------------------------------------- Ursprungligt inlägg: Nu är det dags för säsongens sista försäljningstillfälle. Vi kommer sälja Sportlotten. Sportlotten är en skraplott där man kan vinna fina priser samtidigt som man får bra erbjudanden med varje lott. Lotten är prisvärd och kostar 50 kr. 1. Dubbel skraplott – med fina vinstchanser där man kan vinna både bilar, resor och kontanter. 2. Sveriges största rabatthäfte i mobilen Sportlotten Deals ingår – ta del av massor med fina rabatter hos företag, inte bara i Kristinehamn utan i hela Sverige! 3. Fysiska rabattkuponger = Pengarna tillbaka direkt! – På baksidan finns fyra fantastiska rabatterbjudanden från några partners Intersport - 20% på en valfri vara OKQ8 - 100 kr rabatt på bästa biltvätten Karl Hedin - 25% på lagervara Burger King – 2 Whopper Meal för priset av 1 De mindre vinsterna löser man enkelt in hos ICA, COOP, Willys, CITYGROSS och Hemköp. Vi behöver er hjälp med en försäljningsansvarig för ert lag. Denne tar emot beställningar, hämtar och levererar lotter, sköter lagets redovisning till försäljningsgruppen, tar emot betalning och betalar in till föreningen. Vi behöver en ansvarig snarast. Försäljningen är för de äldre lagen, från 12 år och uppåt. Vi kommer att ha denna försäljning öppen under perioden från 25 april till 1 juni, man kan välja att sälja under hela perioden men det är också ok att välja att sälja under viss tid under denna period om tex laget har några veckors uppehåll under våren. En stor fördel med att vara med och sälja för IFK handboll är att hälften av försäljningsvinsten går till det barnets spelarkonto. Pengar som kan användas till medlemsavgift, cupavgifter, skor och föreningskläder. Mer information om lotterna kommer. Vid funderingar kontakta gärna någon ur försäljningsgruppen: Jessica Bruhn 070-681 27 47 jessicabruhn@hotmail.com Linda Martinsson 070-365 01 42 jaghardenna@hotmail.com Niclas Eriksson 070-208 33 01 niclas.eriksson85@gmail.com
P16/15 (födda -09 & -10)
22 apr 2025
1kommentar
Ändrade träningstider och föräldramatch
Hej! Vi kommer med start idag att köra 30min längre träning på tis/tors. Tjejerna och vi ledare bjuder in alla föräldrar till en match! När: Tisdag den 29/4 på våran träning 19:00. Vi kommer även hålla ett kort föräldramöte i anslutning till matchen. Ha en fortsatt trevlig dag!
F13 (födda -12)
22 apr 2025
1kommentar
Ändrad träningstid långfredagen
Hej alla! 😃 Nu på fredag är det långfredagen och röd dag. Vi kör på med träning som vanligt för dom som kan. Vi förstår att en del kanske är iväg på annat!? Vi ändrar dock träningstiden till 17.00 - 18.00 och hoppas att denna tid passar bättre. Vi önskar er en glad påsk och att vi får se så många barn som möjligt på fredag. (En kallelse kommer att gå ut för att uppskatta hur många vi kan bli) 😊 /Ledarna
F12 (födda-13)
15 apr 2025
0kommentarer
Ingen träning på fredag/föräldramatch 25:e April
Hej På fredag blir det ingen träning eftersom det är långfredag och röd dag. Fredag den 25:e April blir den sista träningen för denna säsong. Då tänkte vi köra en föräldramatch vilket brukar vara väldigt uppskattat. Det vore kul om så många föräldrar som möjligt kommer. Försök att komma i god tid så slipper vi stressa.
F11 (födda -14)
14 apr 2025
3kommentarer
Träning, måndag!
På måndagen den 14/4 är det träning! Tid: 19:20 - 21:00 Plats: Stenstalidshallen Kom ombytta för träning utomhus, ta med inomhusskor då vi från 20:00 till 21:00 kör inomhus.
F16/15/14 (födda -08/09/10/11)
13 apr 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter