• Vänerbollen!

    Hej Alla! Snart är det vänerbollen, superkul! Följande grabbar är anmälda och kommer spela tillsammans i en P14 serie: Bastian Gimmå - Carl Eriksson - Godfrey Makaya -Ivar Andersson - Josef Rothelius - Leon Max - Loke Larsson - Lukas Vickberg - Nils Stenström - Sebastian Hall - Theo Kontinen - Theo Stenqvist - Vincent Gimmå Samling fredag 11 april kl. 15:00, Stenstalidshallen. Vi har middag kl 18:00 och första matchen kl 20 Följande saker ska tas med: Sovsäck och liggunderlag/luftmadrass Kudde Handduk och duschgrejor Necessär Ombyte Mobilladdare Spel, ex kortlek/yatzy Innetofflor IFK overall Matchskor Öronproppar Extra många strumpor (så de kan byta mellan matcherna) Tänk på att ta med en ryggsäck för att ha duschgrejor då vi spelar på annan plats än där vi bor. Det kommer att vara många matcher och mycket folk i omlopp så det är viktigt att alla har koll på sina saker. På lördag har vi bara 1 match så då hoppas jag att vi kan åka iväg och exempelvis spela bowling. Vi ledare som följer med är: Tobias Pettersson VIklund: 0765533682 Peter Gimmå: 0706668121 Jag har 4 platser i bilen dit och tillbaka. Ni föräldrar som tänker att ni kommer åka med ner och titta skriv det i kommentarerna och om ni har några platser kvar i bilen. Hälsningar ledarna P16/15 (födda -09 & -10) 6 apr 2025 15kommentarer
  • Förfrågan om hjälp av spelare F12 inför banketten

    Hej föräldrar i F12, för er kännedom så tillfrågades tjejerna i F12 igår om att hjälpa till inför banketten imorgon lördag. Hjälp behövs, bland annat, i form av att: - ställa ut bord och stolar (ca 250 deltagare) - blåsa upp ballonger - pynta För de som kan/vill (OBS! helt frivilligt!) så gäller: - Samling lördag morgon kl 10 i Stenstalidshallen. - Fix i max 2 timmar, dvs färdiga senast kl 12. - Lördagsgodis kommer finnas :) Som ni vet utgörs F12 av ett stort och härligt gäng aktiva tjejer. Laget utgörs även av ett (ovanligt?!) stort gäng engagerade föräldrar där några föräldrar även är engagerade i föreningsarbete. Bland annat kring handbollsbanketten: - Morgan Wojcik (huvudansvarig) - Jana Lannerås (allt i allo, speaker) - Tobias P Viklund (allt i allo) - Emilia Viklund (allt i allo) - Fredrik Reis (bankettens grillmästare) Därav föll det sig naturligt att även tillfråga tjejerna i F12 om hjälp vid detta tillfälle. Hoppas ni har överseende med kort varsel. Allt gott /Handbollsbankettens fixargäng F13 (födda -12) 4 apr 2025 9kommentarer
  • Anmälningarna till banketten

    Hej gänget! Så himla roligt att så många barn från U6 är anmälda till Banketten nu på lördag 5/4! 15 st hittills! Sista anmälningsdag idag, 2/4. Ni som ännu inte anmält om ert barn kommer/inte kommer får tacksamt göra detta. I dagsläget är följande barn anmälda från U6: Amy- Axel - Hilma - Isac - Leo K - Leo R - Linnéa - Loui - Majken - Philip - Selma - Signe - Sonja - Tiberiu - William Ledare i U6 som är anmälda är: Emilia Viklund (på plats hela kvällen) Johan Backman Christian Wåhlstedt Joel Lidskog Om ni har några funderingar nu/sen så tveka inte att höra av er! Allt gott Emilia 070- 949 44 24 U7 / Handbollsskola (födda -18) 2 apr 2025 0kommentarer
  • Matcher mot Hellton och Vintrosa!

    Denna vecka är det två matcher, den 2/4 borta mot Hellton och den 6/4 hemma mot Vintrosa! Match mot Hellton! Datum: Onsdag den 2/4 Tid: 19:45 Samling: Klockan 17:45 vid Stenstalidshallen. Spelplats: Sundsta sporthall. Kallade spelare: Estrid, Rebecka, Emma, Minea, Isa, Isabelle, Wilma, Filippa, Astrid, Tuva och Stina. Match mot Vintrosa! Datum Söndag den 6/4 Tid: 15:00 Samling: Klockan 13:40 i Stenstalidshallen. Spelplats: Stenstalidshallen. Kallade spelare: Estrid, Rebecka, Emma, Minea, Isabelle, Frida, Wilma, Filippa, Astrid, Tuva och Stina. Kiosk: Wilma och Astrid Sekretariat: Filippa och Tuva F16/15/14 (födda -08/09/10/11) 1 apr 2025 1kommentar
  • Säsongens sista träning 30/3

    Hej alla, Idag är det alltså säsongens sista träning. Vi ses som vanligt kl 18. I slutet av träningen tar vi lite gemensam fika (saft och popcorn i all enkelhet, vi ledare fixar). Tack för att vi har fått låna era barn denna säsong! Mycket skoj har hunnits med. Bland annat barnens livs första handbollsmatcher, vilket har varit en häftig upplevelse för både barn och vuxna. Till hösten kommer alla barn födda 2017 i nuvarande U7 benämnas U8. Träningarna drar igång i början av oktober, då sommarsporter avslutas i slutet av september. Vi återkommer om tid och annan info när det börjar närma sig. Förutom att se er vid träningen idag så hoppas vi att vi även får se ert barn på Handbollsbanketten den 5/4! Om ert barn känner att de vill ha med någon vuxen vid banketten så är det självklart ok. Bara skicka meddelande om detta till organisatörerna för banketten. Allt gott Tränarna F8 (födda -17) 30 mar 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter