Info ang Vänerbollen 11-13 april
Samling fredag 11 april kl. 14.30, Stenstalidshallen. Första matchen är på fredag kl. 18.10 så önskvärt är att ni skickar med något att äta innan matchen. Vi är 15 spelare och 3 ledare som åker med och som det ser ut nu så har vi bilar så det räcker. Följande saker ska tas med: Sovsäck och liggunderlag/luftmadrass Kudde Handduk och duschgrejor Necessär Ombyte Mobilladdare Kortlek/yatzy om ni har Innetofflor IFK overall Matchskor Hårsnoddar Öronproppar Extra många strumpor (så de kan byta mellan matcherna) Tänk på att ta med en ryggsäck för att ha duschgrejor då vi spelar på annan plats än där vi bor. Det kommer att vara många matcher och mycket folk i omlopp så det är viktigt att alla har koll på sina saker. Mobiltelefoner kommer att tillåtas under dagtid så att man kan swisha mm. På kvällstid kommer vi att samla in alla telefoner. Om det finns särskilda behov av att ha telefonen vid ex vis insomning så kontakta oss ledare. Om ni behöver nå era barn så ringer ni oss ledare så förmedlar vi kontakt. Det går att beställa cuptröjor även i år. Görs senast nästa söndag 6/4 på team.intersport.se/vanerbollen Mattias: 0702195822 Louise: 0730487562 Fredrik: 0705801449 Hälsningar ledarna
F13 (födda -12)
27 mar 2025
8kommentarer
Info - SÄSONGSAVSLUTNING
Hallå där, Nästa vecka kör vi en avslutningsträning på måndag. Detta blir vår sista träning för säsongen innan vi tar ett välförtjänt sommarlov från handbollen. Enligt önskemål från grabbarna så tänkte vi avsluta med föräldramatch + fika. Eftersom att vi endast har halvplan så får det bli minihandbolls-match. (Extremt gynnsamt för alla oss utan tillstymmelse till kondition och med notorisk pingislunga) 😀 ____________________________________ Hälsning, Ledarna
P10 (födda -15)
27 mar 2025
4kommentarer
Bemanning till hemmamatch 28/3
Imorgon fredag 28/3 kl.18:30 spelar tjejerna sista matchen hemma för säsongen. Som vanligt behöver det bemannas med: 2 matchvärdar 2 till sekretariatet 2-3 till kiosken Vi ses imorgon! ?
F12 (födda-13)
27 mar 2025
3kommentarer
Match mot Järnvägen!
Nu på lördagen den 29/3 är det borta match mot Järnvägen (Hallsberg). Matchstart: 14:00 Samling: 11:20 vid Maxi. Kallade spelare: Estrid, Emma, Rebecka, Isabelle, Isa, Minea, Frida, Wilma, Stina, Filippa, Tuva och Astrid.
F16/15/14 (födda -08/09/10/11)
27 mar 2025
2kommentarer
Fortsatt träning fredagar April ut.
Hej! Vi har fått möjligheten att fortsätta med fredagsträningarna april ut. Viktigt är att detta gäller de som inte har någon annan aktivitet, då det är samsyn som gäller så ska denna träning inte stå i vägen för andra aktiviteter. Men det blir ett långt uppehåll för de barn som inte har något annat och därför kör vi på en månad till. Mvh Ledarna F10
F11 (födda -14)
27 mar 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter