• Match + Föräldramatch

    Hej på er! Nu på fredag den 28 mars är det hemmamatch mot Helton. Säsongens sista match. Denna match är en flyttad match och aktiviteten finns redan under aktiviteter. Som vanligt svarar man på aktiviteten (ingen kallelse kommer att gå ut) Samling 17.30, matchstart 18.30 En annan härlig nyhet är att vi behåller fredagstiden April ut! 17.45 - 19.00. Föräldramatch, säsongens viktigaste match! Den kommer att spelas fredagen den 4 April, 18.00 - 19.00. Barnen är taggade, är föräldrarna det? 😁 /Ledarna F12 (födda-13) 26 mar 2025 5kommentarer
  • Nu är handbollssäsongen slut!

    Dagens träning va den sista för denna säsongen, tack för att vi har fått låna era barn. Nästa år hoppas vi på att få lite bättre uppslutning så be era barn att ta med sina kompisar till nästa säsong. Lördag den 5:e april så är det en handbollsbankett i hallen som var väldigt uppskattad förra året, denna har ni fått en kallelse till så glöm inte att kryssa i om era barn kommer. Vi ledare kommer också att finnas på plats. Mvh Ledarna F9 (födda -16) 25 mar 2025 1kommentar
  • HÄMTNING HAMBURGARE 🍔

    Bra jobbat med Hamburgerförsäljningen! 👏🙌 Imorgon ONSDAG kl.18 är det dags att hämta era lådor med hamburgare vid Stenstalidshallen. 📦🍔 🔸Senaste dag för betalning till mig är den 1/4, ni swishar på 0706097339. OBS! Kom ihåg att skriva barnets namn på betalningen. F12 (födda-13) 25 mar 2025 0kommentarer
  • Träningen 27/3

    Hej alla föräldrar. Nu på torsdag är träningen flyttad 1 timme framåt. Anledning: det är match för f.13. Självklart får tjejerna komma upp och heja på om de vill. Alltså, torsdagens träning är kl 20-21. F13 (födda -12) 25 mar 2025 0kommentarer
  • Påminnelse, betalning av järnvägen cup

    Hej Påminner att imorgon den 25 mars så skall cupen vara betald. Swisha Andreas Röhr på 0723264130. För att få reda på vad man har på sitt spelarkonto, kontakta Andreas Röhr på samma nummer. /Ledarna F12 (födda-13) 24 mar 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter