Summering INELKO + Info TRÄNING
Hej gänget, Vilken söndag vi fick hörrni. 😀 Strålande sol, massvis med handboll och väldigt glada och härliga grabbar i en perfekt mix. Fyra roliga och tuffa matcher där killarna visar hur mycket de älskar handboll. Bl.a. så möter vi ett riktigt skickligt Lindesberg som chock-öppnar första halvlek med fartfyllt och stenhårt spel. Vi ledare imponeras dock över hur våra killar verkligen inte viker ner sig utan kommer ut i andra halvlek som en version 2.0 och ger dom en riktig match. Sååå kul att se! 😀 Sista matchen möter vi ett P10 lag men vi gör verkligen inte bort oss där heller utan står upp jättefint och försöker spela vårt spel. Totalt sett trots ganska mycket dö-tid mellan matcherna (framförallt match 3-4) så verkar killarna haft en rolig och givande dag tillsammans. Promenaden vi tog fram och tillbaka mellan hallarna efter lunchen skötte de exemplarisk så där måste vi verkligen berömma dom. Vi tränar denna vecka som vanligt och även träning nästa vecka. Säsongen avslutas lördagen den 5 april med Handbollsbankett i Stenstalidhallen. In och anmäl ert barn redan nu om ni inte redan gjort det! 😀 Ha en fortsatt fin vecka nu allihopa så ses vi i hallen, //Ledarna
P10 (födda -15)
24 mar 2025
1kommentar
Hjälp med förberedelser vid dagens träning, 23/3
Hej alla, idag 23/3 önskas hjälp med bland annat framplock av mål och lite annat material. Träningsgruppen innan har utomhusträning, varför inget inne i hallen kommer vara framplockat till träningen för U7. Därav önskan om hjälp. Önskvärt är 4 st mål, placerade så att det bildas en minihandbollsplan mot vardera kortsida (så som vi brukar ha det). Skiss på förslag på och material till hinderbana på ena sidan och övning på andra sidan av planen kan hämtas från mig, Emilia, som håller i utomhusträningen. Ni hittar mig kring multiarenan. Allt gott /Tränarna
F8 (födda -17)
23 mar 2025
1kommentar
Utomhusträning idag, 23/3!
Hej gänget! Idag kör vi som sagt utomhusträning. Varför utomhusträning? - matchen som spelas innan vår träning kommer, med största sannolikhet, inte vara slut när vår träning ska börja. - solen skiner och det är vår i luften! - bollarna vi använder är faktiskt streethandbollar som mer än gärna kan användas ute. Så, Klä er utifrån att fixa utelek mellan kl 17-18. Prognosen säger soligt, 8 grader och lite vind. Vi möts upp på Stenstalidskolans multiarena, belägen snett till höger sett från bilparkeringen. Nu är det vår!
U7 / Handbollsskola (födda -18)
23 mar 2025
4kommentarer
Match mot Kumla!
Nu på söndag den 23/3 är det hemma match mot Kumla! Matchstart: 16:00 Samling: 14:40 Stenstalidshallen Kallade spelare: Estrid, Rebecka, Emma, Wilma Stina, Filippa, Astrid, Minea Isa och Isabelle. (är man inte uttagen har man inte tränat tillräckligt den närmsta tiden) Kiosk: Emma och Estrid Sekretariat: Minea och Rebecka Hoppas det passar och om inte att det går att attbyta. Det är matcher innan så det mesta bör vara framtaget.
F16/15/14 (födda -08/09/10/11)
21 mar 2025
0kommentarer
🍔 Hamburgerförsäljningen 🍔
Nu har jag fått beställningar från flera i laget! Bra jobbat! Är det några fler som vill beställa så är det hög tid att skicka SMS med antal och ert barns namn. Nästa onsdag den 26/3 kl.18 är det utlämning vid Stenstalidshallen! Tack för ert engagemang! 🙌
F12 (födda-13)
20 mar 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter