• Säsongen sista hemma matcher!

    Godkväll Nu på söndag den 23/3 samlas vi i Stenstalidshallen kl 10:00. Alla tränande tjejer är kallade. Match 1 11:00 möter vi Bruks Match 2 13:00 Bruks mot Hammarö Match 3 15:00 möter vi Hammarö Det är matcher innan våra så kiosken kommer vara öppen när vi kommer. Meddela om ert barn kommer. Trevlig kväll! F13 (födda -12) 20 mar 2025 17kommentarer
  • Info matcher lördag 22/3

    Nu på lördag 22/3 spelar vi våra sista matcher för säsongen. Vi kommer spela två matcher en match kl 10 och en match kl 11. Då det är våra sista matcher vill vi gärna att alla tjejerna är där och tittar på varandras matcher. De som spelar Inelko-cup kommer att spela 1 match var och de som inte åker på cup spelar båda matcherna. Vi varje match står det också vilka som står i kiosken och i sektariatet. Samling kl 9 för alla tjejerna! Match kl 10:00 IFK Kristinehamn - IFK Hammarö Kiosk: Per och Sofia Sektariatet: Anton och Ronny Match kl 11:00 IFK Kristinehamn - Skåre HK Kiosk: Nathalie och Carola Sektariatet: Anton/Ronny och Jörgen Sofia är matchvärd båda matcherna. Se kommentarerna för respektive lag. F11 (födda -14) 20 mar 2025 5kommentarer
  • Inelko Cup - SÖNDAG 23/3

    Hej alla, Då börjar det äntligen bli dags för grabbarna att åka på Cup. 😀 Följande spelare är anmälda. Hugo - Milton - Adin - Love - Albin Otto - Levi - Olle - Gustav - Melwin _____________________________________ SCHEMA Samling: 7:15 (Stenstalidhallen) Match 1 - 08:40 (Forshaga Sporthall) Match 2 - 09:40 (Forshaga Sporthall) Lunch Match 3 - 13:00 (Grossbolshallen) Match 4 - 16:00 (Grossbolshallen) _____________________________________ GLÖM EJ: Vattenflaska Skor Duschgrejer (Gemensam dusch efter matcherna gäller) Kiosk med sedvanligt utbud finns på plats men givetvis är det inga fel att packa med sig lite nyttigt mellanmål att fylla på energi med mellan matcherna. Nu ser vi fram emot att få runda av säsongen på allra bästa sätt med det bästa gänget! //Ledarna P10 (födda -15) 20 mar 2025 0kommentarer
  • Partille Cup!

    Nu är anmälan klar och vi är med i Partille Cup! Avgiften skall snart betalas och är på 3000 kr, det är lite mer än tidigare men det är som allt annat just nu!. Ni kan Swisha mig på 073-0380 349 så sätter jag över det på handbollens konto. Swisha mig senast den 10 april. Om ni har pengar på spelarkontot och vill använda de så säg till! Antar att ni är osäkra på hur mycket ni har på kontot, men det kan jag lägga upp här. Är det någon som inte vill att jag lägger upp det här så säg till! Specialkost: Vad jag vet har vi 2 st gluten, är det något mer så hör av er! Hur vi kommer dit: Vi gör som tidigare eller så kan vi titta på andra lösningar som ex. tåg. F16/15/14 (födda -08/09/10/11) 20 mar 2025 6kommentarer
  • Bankett 2025

    Årets avslutningsbankett kommer att gå av stapeln den 5 april. Torsdagen den 13 mars skickades "Anmälningsutskick Handbollsbankett - IFK Kristinehamn Handboll" till alla. Vänligen använd denna länk för att meddela om du som tränare/ledare/ert barn kommer att delta eller inte. Anmäl specialkost till: kommunikation@ifkhandboll.se - Meddela även till adressen ovan om du som vårdnadshavare behöver följa med ditt barn till banketten. Mer information väntas under kommande vecka! Välkomna! P10 (födda -15) 18 mar 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter