Ingen träning på tisdag
Hej På tisdag 9/12 blir det ingen träning eftersom att det är klasshandboll. Mvh Frans
P9 (födda -16)
5 dec 2025
0kommentarer
Ingen träning på tisdag
Hej På tisdag 9/12 blir det ingen träning eftersom att det är klasshandboll. Mvh Frans
F11 (födda -14)
5 dec 2025
0kommentarer
Hemmamatch nu på lördag 6/12
Godkväll Nu på lördag är det dags för hemmamatch. Skåre står för motståndet. Samling kl 16:00 i Stenstalidshallen nu på lördag för följande tjejer: Enya, Agnes, Elvira, Alwa, Hanin, Greta, Theia, Amanda, Line, Sara, Cornelia, Felicia, Esther, Moa och Leia. Ha en trevlig kväll //Ledarna
F13 (födda -12)
4 dec 2025
8kommentarer
Handbollsfestival skåre
Hej, På lördag är det dags för handbollsfestival i Skåre och vi kommer åka med 12 spelare från P8. Då det är så många spelare med så kommer de få spela första matchen ihop och de två resterande delas upp med 6st i varje lag så de får lite mer speltid. Samling för följande spelare klockan 11.55 vid stenstalidshallen på lördag, vi åker vi i gemensam trupp till illandahallen i Skåre. (lagen är lottade): Lag 1: Benjamin, Leo, Lucas H, Otto, Theodor, Vilgot Lag 2: Elton, Hjalmar, Mika, Oskar, Theo, Ville Gemensam uppvärmning med alla lagen som ska spela 13.10. De kommer spela matcher (1x15) klockan 13.50 båda lagen 14.30 lag 1 14.50 lag 2 Medtag: handbollsskor, strumpor, vattenflaska, mellanmål och handduk. Kiosk kommer finnas på plats.
P8 (Födda -17)
4 dec 2025
2kommentarer
Matcher med F9 söndag, info om nästa vecka och Julavslutning
Hej! Mycket info blir det nu. F9 spelar matcher i Arvika på söndag, och vill jättegärna låna med några ur F8, om det är någon som är sugen på ännu mer handboll. Samlingen är 10:20 vid Stenstalidshallen. Matcherna är i Arvika. Det är bra att ha med lite lunch. Platser finns för de som behöver skjuts! Kommentera under det här inlägget om någon vill med! Nästa vecka är det klasshandboll i hallen, så vi har ingen träning 11/12. Däremot spelar åk 2 klasshandboll på onsdagen 10/12, så förhoppningsvis är det några som får vara med om härligt handbollsspel ändå den veckan! Vår sista träning blir 18/12 och då kommer vi ha roligt julmys tillsammans. Träningskläder ska ändå vara på, och gärna en tomteluva (om man vill)! Det var allt för nu! Mvh Tränarna!
F8 (födda -17)
4 dec 2025
7kommentarer
Visa fler nyheter