Mittmatch 7/12 HEMMA
Samling 14:15 för: Mello, Lowa, Linnea, Ella, Melisa, Siri, Isabelle, Selma, Wilma, Sanna & Märta.
F16/15/14 (födda -08/09/10/11)
4 dec 2025
14kommentarer
Bingolotter utlämning
Jag har inte möjlighet att vara uppe i hallen i samband med träningen ikväll, så ni som ska ha lotter får höra av er så löser vi det på annat sätt om det är brådskande. Har inte fått mer DUBBELLOTTER ännu… men de borde komma när som helst.
F12 (födda-13)
3 dec 2025
0kommentarer
Sammandrag / Matcher Söndag
På söndag har vi 3 matcher i Arvika. Första matchen 12.20. Vi samlas för avfärd 10.20 från Stenstalidshallen. Vore bra om tjejerna har någon lättare lunch med sig. Kan vara lämpligt att äta efter första matchen. Meddela i kommentarsfältet om ni kan följa med eller har förhinder. Samt om någon behöver skjuts, plats löser sig.
F9 (födda -16)
3 dec 2025
14kommentarer
För de som ska på kalas på lördag!
Hej Hörrni! Fick höra att en del av tjejerna ska på kalas på lördag, och att det kalaset slutar vid 15 och därmed krockar lite grann med matcherna. Vi förstår förstås att man inte vill missa ett kalas, och har ett förslag på lösning så man kan hinna med båda! Eftersom vi är två lag, så har vi tur att de första matcherna ligger på olika tider. Ena lagets första match är 15.30, medan andra lagets första match är 15.50, och den senare av dem borde ju kunna gå att hinna med för de tjejer som är på kalas innan. Josef (Sigrids pappa) har sagt att han kan hämta de tjejer som vill spela match efter kalaset och köra alla till och från Karlstad. Han kan också få matchställ av mig för de tjejer som åker med honom, så att det går snabbt och smidigt med ombyte. Meddela mig genom att kommentera under detta inlägg, eller skicka ett sms till mig på 0704420070, om detta gäller er - så vet vi hur vi ska dela upp lagen på lördag. Meddela även ifall er dotter vill åka med Sigrids pappa, eller om ni tar egen bil! Mvh Lina
F8 (födda -17)
2 dec 2025
11kommentarer
Arbete i hallen imorgon
Hej Det kommer att utföras arbete i hallen imorgon så vi kommer inte in förrän klockan 17:00. Det är alltså ingen idé att komma tidigare. Mvh Frans
P9 (födda -16)
1 dec 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter