• Träning 2/12

    Hej, imorgon får vi tillgång till hallen klockan 17 så det kommer inte gå att komma in innan det. Mvh Karin P8 (Födda -17) 1 dec 2025 0kommentarer
  • Teori i Arenan

    Kvällens teoripass kl. 18.30 - 20.00 genomförs i teorisalen på Kristinehamns Arena. F16/15/14 (födda -08/09/10/11) 1 dec 2025 2kommentarer
  • Kallelse till matcher

    Hej! Den 7 december har vi två hemmamatcher, vi möter Skåre med start 09.00 och HP Skövde med start 11.30. Det har gått ut en kallelse men den avser båda matcherna. Samling 08.15 i Stenstalidhallen. Schema för vem som gör vad gällande kiosk, sekretariat och matchvärdar kommer ut under morgondagen. P12/11 (födda -13 & -14) 30 nov 2025 0kommentarer
  • Dag 2 Helltoncup

    Hej på er! Match imorgon igen 09.10 i Fröding Arena mot Baltichov. Samling 07.30 utanför Stenstalidhallen. Beroende på hur det går i den matchen får vi se hur resterande av dagen ser ut. Vill påminna om att ladda upp både innan och mellan matcherna med bra energifylld mat som frukt, gröt, bröd, ägg osv. Och viktigast av allt, godis och dricka är allt annat än energirikt på lång sikt, så allt sådant äts när alla matcher är färdigspelade. :) //Ledarna F12 (födda-13) 29 nov 2025 6kommentarer
  • Samling i morgon söndag.

    Bra kämpat idag. Det svåraste med att vara på cup är att ha energi hela dagarna. Det lär vi oss också. Imorgon kör vi igen. Vi som åker från stan ihop samlas 10.30 vid hallen imorgon. Obs, nu är det hallen. Ni som åker direkt träffar vi vid ilandahallen 11.10. Samma hall som idag alltså. Vi kommer förmodligen behöva ta bilar till maten mellan matcherna imorgon. Vi löser det på plats i så fall. Återigen. Bra kämpat idag och jag tror att vi lär oss oerhört mycket. Ses imorgon. F11 (födda -14) 29 nov 2025 8kommentarer
  • Visa fler nyheter