Klasshandbollen
Hej! Vecka 50 är det dags för klasshandbollen, 9-12 december. Ert lag har blivit tilldelade följande arbetsuppgifter och dag: Tisdagen den 9 december Hallvärdar, 4-6 personer Kioskansvar 4-6 personer Tiden är cirka 16.00-21.00. Ansvar Hallvärdar innebär att man bär hallvärdsväst, vara behjälplig där man behövs och hålla ordning på läktaren. Ansvar Kiosk innebär att stå i kiosken och hjälpa till med försäljning. Ni väljer själva inom ert lag hur ni ska fördela tiden mellan er. DOMARE: Tisdagen den 9 december är vi i behov 4-6 domare, det ska vara ungdomar 15 år som dömer vid detta tillfälle. Onsdagen den 10 december är vi i behov av 6-9 domare. Det ska vara ungdomar i ålder 13-14 år som dömer den dagen. Torsdagen den 11 december är vi i behov av 4-6 domare, det ska vara ungdomar 16 år som dömer. Tiden är cirka 16.30-19.30/20.00 men kan förändras när vi ser antal anmälda lag. Meddela gärna era ledare/tränare om du kan döma. Ni tränare/ledare sammanställer vilka domare ni har som kan döma och vilka tider. Ni meddelar till tavling@ifkhanfboll.se Tack på förhand! Mvh Klasshandbollsgänget
P13 (födda -10/11/12/13)
27 nov 2025
11kommentarer
Klasshandbollen
Hej! Vecka 50 är det dags för klasshandbollen, 9-12 december. Ert lag har blivit tilldelade följande arbetsuppgifter och dag: Torsdagen den 11 december Hallvärdar, 4-6 personer Kioskansvar 4-6 personer Tiden är cirka 16.00-21.00. Ansvar Hallvärdar innebär att man bär hallvärdsväst, vara behjälplig där man behövs och hålla ordning på läktaren. Ansvar Kiosk innebär att stå i kiosken och hjälpa till med försäljning. Ni väljer själva inom ert lag hur ni ska fördela tiden mellan er. DOMARE: Tisdagen den 9 december är vi i behov av 4-6 domare, det ska vara ungdomar 15 år som dömer vid detta tillfälle. Onsdagen den 10 december är vi i behov av 6-9 domare. Det ska vara ungdomar i ålder 13-14 år som dömer den dagen. Torsdagen den 11 december är vi i behov av 4-6 domare, det ska vara ungdomar 16 år som dömer. Tiden är cirka 16.30-19.30/20.00 men kan förändras när vi ser antal anmälda lag. Meddela gärna era ledare/tränare om du kan döma. Ni tränare/ledare sammanställer vilka domare ni har som kan döma och vilka tider. Ni meddelar till tavling@ifkhanfboll.se Tack på förhand! Mvh Klasshandbollsgänget
F16/15/14 (födda -08/09/10/11)
27 nov 2025
15kommentarer
Helton cup
Godmorgon. Nu på lördag börjar Helton cup. Vi spelar 3 matcher på lördag med start 9:10 i Orrholmshallen. Sen åker/går vi och spelar vid 12:05 i Gjutarens sporthall och även 19:40 som är sista matchen för dagen i Gjutarens sporthall. Samling kl 07:30 vid Stenstalidshallen nu på lördag. Se till att tjejerna tar med overall/varma kläder då vi kommer åka/gå mellan hallar samt även ta oss till lunch/kvällsmat. Som är vid Sundstahallen. Nämn om ni tänker köra så vi vet hur många platser vi har. Ha en trevlig dag //Ledarna
F13 (födda -12)
27 nov 2025
14kommentarer
Hellton Cup - När? Var? Hur?
Hej på er. Det blir okristligt tidigt på lördag. Så är det bara. Första matchen startar 8.25 i Ilandahallen. Dit är det ganska långt för att vara i Karlstad. Vi samlas vid PeKås 6:50 och åker senast 7:00. OBS!!! PeKås. De som åker direkt möter upp vid Ilanda sporthall 7:35-40. Sen tar vi det därifrån. Förmodligen så tar vi oss in mot Sundsta och tittar på lite handboll innan vi äter lunch och tar oss vidare mot Hultsbergshallen för match 2 vid 13:00. Men det löser vi då. Vi ses!
F11 (födda -14)
26 nov 2025
10kommentarer
Info Helltoncup
Hej på er! I helgen är det dags för Helltoncup så här kommer lite viktig info inför helgen. Samlingen sker utanför Stenstalidhallen 07.30 på lördag. Matchkläderna kommer att delas ut till varje spelare på fredagsträningen. Vi vill alltså att alla tjejer kommer klädda i matchkläder redan vid samlingen. Den eller de som inte kan delta på fredagens träning får höra av sig till någon av oss så vi kan lösa överlämningen av kläder på annat sätt. Vi kommer ta korta promenader utomhus under båda dagarna så se till att alla tjejer har med sig kläder efter väder. Tjejerna erbjuds lunch och middag på lördagen och lunch på söndagen. Matsedel Lördag lunch: Pasta och Köttfärsås (Nöt) Lördag kväll: Korvstroganoff (med antigen kyckling korv eller nöt) och ris Söndag lunch: Panerad fisk, kokt potatis och remouladsås. Vi kommer spela i lite olika hallar under helgen. (Tingvallahallarna, Sundsta sporthall, Fröding arena, Frödingskolan) Spelschema lördag: * Kristinehamn-Göksten 09:10 *Tingvallahallarna * Kristinehamn-Vestby 14:25 *Sundsta sporthall Plan-A * Kristinehamn-Trollhättan 17:55 *Tingvallahallarna Spelschemat på söndagen beror på placering. Tanken är att alla tjejer ska spela alla matcher och vi ska försöka göra det så rättvist som möjligt. Det kan såklart skilja någon eller några minuter mellan tjejerna men vi gör vårt bästa. ;) Cupbussar kommer gå mellan alla hallar båda dagarna. Tidtabellen för dessa finns på helltoncups hemsida https://helltoncup.se/2025/result/division/68615490 //Ledarna
F12 (födda-13)
26 nov 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter