• Träning torsdag

    Hej! Imorgon torsdag så kommer varken jag eller Mattias närvara på träning pga förhinder. Men Lina och F8 hälsar att tjejerna är väldigt välkomna till deras träning. Mvh/ Jonas F9 (födda -16) 26 nov 2025 0kommentarer
  • Dubbellotter kommer snart…

    🌟 Klubben väntar komplettering av dubbellotter vilken dag som helst… Jag har delat upp de jag hade i den ordning ni kommit in med era beställningar. Så ett par av er kommer tyvärr få dessa i efterhand. Jag finns på plats i hallen ikväll under träningen så ni kan plocka upp era beställningar 😊. F12 (födda-13) 26 nov 2025 0kommentarer
  • Playmaker Utbildning 3/12

    Hej alla! Nästa vecka på onsdag kommer era barn gå en playmaker utbildning. Detta är första delen i ungdomsprogrammet. Den utbildning syftar till att få era barn att klä sig i rollen som förebild. Vad är det, hur gör man det? 30 min teori och 30 min praktik. Efter utbildning kommer era barn få möjligheten att skriva upp sig som lagvärd på klasshandbollen. Det betyder att man är med som extra tränare i ett lag för att både vara en förebild, en peppare och stöd till de spelande barnen. Notera att era barn som går i 5an inte kommer kunna vara lagvärd då de spelar klasshandboll detta år. De är dock välkomna på utbildningen och kommer få erbjudande om lagvärdsrollen nästa år om de vill. Instruktör Emilia Viklund Väl mött MVH Tobias P12/11 (födda -13 & -14) 26 nov 2025 2kommentarer
  • Playmaker Utbildning 3/12

    Hej alla! Nästa vecka på onsdag kommer era barn gå en playmaker utbildning. Detta är första delen i ungdomsprogrammet. Den utbildning syftar till att få era barn att klä sig i rollen som förebild. Vad är det, hur gör man det? 30 min teori och 30 min praktik. Efter utbildning kommer era barn få möjligheten att skriva upp sig som lagvärd på klasshandbollen. Det betyder att man är med som extra tränare i ett lag för att både vara en förebild, en peppare och stöd till de spelande barnen. Instruktör Emilia Viklund Väl mött MVH Tobias F12 (födda-13) 26 nov 2025 2kommentarer
  • Hellton Cup

    Kallelser skickas ut till de som anmält sig, bra om alla svarar så att vi vet att alla kommer. Samling 9.00 vid stenstalidhallen på lördag Samling 10.45 vid stenstalidhallen på söndag. Lunch ingår båda dagarna. Killarna får ha samma matchställ under hela helgen, så de får ta hem det på lördag och ta med igen på söndag. P10 (födda -15) 26 nov 2025 7kommentarer
  • Visa fler nyheter