Bilder från avkast
Hej föräldrar/vuxna! Nu har jag försökt dela bilderna som togs under avkast-helgen med er. Ni ska ha fått ett mail där det står att jag delat en mapp med bilder. Ni får gärna gå in och kolla så att det funkat. Ni kan också välja en bild och lägga upp här på laget, eller säga till mig om ni vill ha hjälp med det. Det var en del tjejer som inte var med på avkastet och även några som inte ville ta bild just då. Vi kan komplettera med egna bilder, kanske i samband med träning eller match, om någon av tjejerna vill det. Trevlig helg!
F8 (födda -17)
21 nov 2025
7kommentarer
Hemmamatch nu på lördag 22/11
Godkväll Nu på lördag är det dags för hemmamatch. Skåre står för motståndet. Samling kl 13:40 i Stenstalidshallen nu på lördag för följande tjejer: Enya, Agnes, Elvira, Alwa, Hanin, Greta, Theia, Amanda, Line, Sara, Cornelia, Flisa, Felicia, Esther och Moa. Ha en trevlig kväll //Ledarna
F13 (födda -12)
20 nov 2025
0kommentarer
Matchändring
Helgens match och matchen den 7/12 flyttas båda till att spelas hemma den 13/12 kl.13 och kl.15. Flaggar redan nu för att vi då kommer behöva bemanna kiosk, sekretariat och matchvärdar.
P10 (födda -15)
20 nov 2025
3kommentarer
Ny samlingstid
Vi har fått nya matchtider på lördag. Vi möter Skåre 16.45 och HP Skövde 18.00. Vi kommer därför samlas 14.20 istället.
P12/11 (födda -13 & -14)
19 nov 2025
0kommentarer
Info till Hellton Cup 29/11-30/11
Hej! Här kommer lite information till de spelare som åker till Hellton cup. Matcherna är 2×10min Matcher lördag 29/11 08:25 IFK Kristinehamn - Älta Gul Ilandahallen 13:00 IFK Kristinehamn - Kvibergs Handbollsklubb Hultsbergshallen 16:45 KFUM Trollhättans IA Väst - IFK Kristinehamn Ilandahallen Matcher söndag 30/11 12:10 IFK Kristinehamn - HK Höfers Hjärter Ilandahallen 14:40 Alingsås HK2 - IFK Kristinehamn Hultsbergshallen Lunch kommer man äta tillsammans på Sundsta Gymnasium Lördag: köttfärssås och pasta Söndag: Panerad fisk, potatis och remuladsås I deltagarkorten ingår också buss transport mellan hallarna. Det är Malin och Jerry som åker med som tränare från oss. De kommer lägga ut information om när ni tex ska samlas för att åka till Karlstad. Vill man läsa mer om cupen kan man gå in på www.helltoncup.se Vi ser framemot en rolig cup tillsammans! Mvh Ledarna i F-11
F11 (födda -14)
19 nov 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter