Värmlandsmatch lördag
På lördag 25/10 möter vi Torsby på hemmaplan i Värmlandsserien kl. 17.30. Samling 16.30 för Elvira, Mello, Siri, Märta, Sanna, Lycka, Selma, Ella, Melissa, Linnea, Wilma och Isabelle. Ev. återbud till Pelle på 070 336 08 82 Funktionärer: Matchsek: Siri & Märta Kiosk: Elvira & Lycka Matchvärd: Melllo
F16/15/14 (födda -08/09/10/11)
22 okt 2025
5kommentarer
Har någon råkat få med sig en tröja?
Är det någon som råkat få med en hoodie av misstag ifrån tisdagsträningen förra veckan? I så fall är det Theo i P8 som saknar den. Mvh Frans
P9 (födda -16)
21 okt 2025
0kommentarer
Matcher 26/10
Hej på er! Till helgen har vi matcher i Karlstad och Kristinehamn. Kallelser är på väg ut till respektive samling, svara gärna (på båda) så snart som möjligt. Vi kommer behöva hjälpa till med det praktiska vid hemmamatcherna och får ställa in oss på att vi kommer få hjälpa till med någonting i princip varje gång. Som förra året hjälper vi till med kiosk, sekretariat och matchvärd. I helgen arrangerar vi tre matcher i Stenstalidhallen och uttagna i föräldralaget är som följer: Ca. 12:15 - 14:20: Kiosk - Florence + Alice, Matchvärd - Ella W 14:20 - ca.16:20: Kiosk - Ellie T + Mira, Matchvärd - Vintra Sekretariat match 1: Imogen Sekretariat match 2: Elin Sekretariat match 3: Elin Kiosk och sekretariat är inga konstigheter. Man kokar kaffe i kiosken, kränger mackor och kollar swishar. I sekretariatet sköter man klockan och noterar mål på tavlan, utbildningen tar två minuter om man inte gjort det förut. Att vara matchvärd innebär att man har på sig en gul väst, visar lag till omklädningsrum, svarar på eventuella frågor från publiken och är uppmärksam på hur publiken beter sig. På den här nivån brukar det vara nära nog totalt incidentbefriat. Passar inte tid eller uppgift ser vi helst att ni löser det sinsemellan. Ni får gärna låna kommentarsfältet i den här "Nyheten". MVH Ledarna
F10 (födda -15)
21 okt 2025
0kommentarer
Dagens träning
Hej, jag är själv på dagens träning så jag skulle behöva hjälp av er föräldrar för att få till något bra. Ni som är på plats får gärna säga till när ni kommer så får ni lite uppgifter av mig. Mvh Karin
P8 (Födda -17)
21 okt 2025
0kommentarer
BINGOLOTTER!
Då var det åter dags att sälja Bingolotter till uppesittarkvällen! Priser: Enkellott 100 kr Dubbellott 200 kr Trippellott 300 kr Adventskalender 100 kr När ni fått in beställningar från nära, kära, grannar och kollegor så skriver ni ett sms till Karin de Haas på 070-6097339 med namn på ert barn och hur mycket lotter ni behöver av varje sort. Kalendrarna vill man så klart ha innan 1 december så de kan ni säga till om tidigare, annars tar vi lotterna i december. Vill man hellre ta en bunt och sälja ”direkt” så går det också bra så klart. Skulle det bli lotter över går de att returnera längre fram. Gällande betalning så tar ni emot pengar för er försäljning när ni lämnar lotterna och sedan kommer information om när och hur ni betalar vidare. Hälften av vinsten från varje lott kommer sättas in på ert barns spelarkonto, dessa pengar kan ni sedan använda till t.ex. cupavgifter, klubbkläder och handbollsskor. Kör hårt och lycka till med försäljningen!
F12 (födda-13)
20 okt 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter